S4 autorem kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej

Polska Akcja Humanitarna rozpoczyna kampanię pod hasłem „Pomoc w naszych rękach”. Działania w ramach Dnia Pomocy Humanitarnej przygotowała agencja S4.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
S4 autorem kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej
fot. PAH

Kampania Polskiej Akcji Humanitarnej prowadzona pod hasłem “Pomoc w  naszych rękach” ma być okazją do refleksji na temat potrzeb i pomocy, jaka została udzielona za pośrednictwem PAH osobom w kryzysach humanitarnych.PAH przygotowała na tę okazję specjalny spot reklamowy, oparty na historii pięciu bohaterów, którzy dzięki darczyńcom otrzymali od Polskiej Akcji Humanitarnej konkretną pomoc i szansę na lepsze życie.

Agencja Reklamowa S4 odpowiadała za przygotowanie materiałów wizualnych – online’owych oraz offline’owych kampanii. Motywem przewodnim grafik stały się połączone linie na dłoniach, ilustrujące hasło przewodnie kampanii oraz podkreślające naturalne połączenie potrzebujących z pomagającymi. 

Symbolicznym działaniem w ramach Dnia Pomocy Humanitarnej będzie event, na który PAH zaprasza mieszkańców Warszawy, w tym uchodźców przebywających w stolicy. Stworzony razem obraz – dzieło wspólnej pracy ludzi – zostanie wystawiony na licytację, a dochód ze sprzedaży przekazany na cele charytatywne. Komunikacja działań eventowych także została przygotowanaprzez agencję S4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę