„Pomyśl zanim wrzucisz” - kampania do rodziców nt. zdjęć dzieci w internecie

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna akcję „Pomyśl zanim wrzucisz” przestrzegającą rodziców przed nieroztropnym umieszczeniem fotografii swoich dzieci w internecie, np. w serwisach społecznościowych. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Fundacja Dzieci Niczyje podkreśla, że każdego dnia miliony ludzi na całym świecie umieszczają zdjęcia swoich dzieci w portalach społecznościowych i na innych stronach, bo kochają swoje dzieci i chcą się nimi pochwalić. Jednak znajomi często udostępniają u siebie te zdjęcia, mając otwarte dla wszystkich profile. „Zdjęcie z netu zaczyna żyć swoim życiem. W efekcie fotografia  naszego ukochanego dziecka może trafić w miejsce i ręce osób, o których wolelibyśmy nawet nie słyszeć albo wrócić po wielu latach wyszperane przez złośliwych kolegów, świecąc gołą pupą w najmniej odpowiednim momencie” - opisuje Fundacja.

grafika

Dlatego w ramach akcji „Pomyśl zanim wrzucisz” specjalnie zaprojektowane ulotki ze zdjęciami dzieci będą wkładane za wycieraczki samochodów - na przełomie sierpnia i września prawie 2,5 tys. ulotek zostanie włożonych za wycieraczki aut w centrum Warszawy. „Z pewnością część z nich znajdzie się tam w towarzystwie ulotek agencji towarzyskich. Liczymy na to, że ten kontekst da do myślenia wszystkim rodzicom, do których trafi ta ulotka” - podkreśla Fundacja Dzieci Niczyje.

grafika

Kampanię przygotowało Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje oraz zespół z agencji Publicis w składzie: Paweł Merecz, Agnieszka Mazur, Marika Kierzkowska, Dagmara Witek-Kuśmider i Sławomir Figura.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber