Ponad 100 polskich miast zmierzy się w konkursie Złote Formaty

Ponad 210 projektów ze 103 miast i regionów będzie walczyło onagrodę główną w każdej z czterech kategorii konkursowych wtegorocznej edycji konkursu Złote Formaty.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Konkurs Złote Formaty stanowi, obok konferencji poświęconejzagadnieniom promocji miast, jeden z głównych filarów FestiwaluPromocji Miast i Regionów. Jego celem jest promocja osiągnięć iciągłego podwyższania poziomu realizowanych przez samorządy wPolsce projektów promocyjnych.

Celem II edycji konkursu Złote Formaty jest wyłonienienajlepszych projektów służących promocji miast i regionówzrealizowanych w 2007 roku.

W tegorocznej edycji 103 miasta reprezentujące wszystkiewojewództwa zgłosiły do konkursu 211 projektów w czterechkategoriach konkursowych, z tego 62 projekty w kategoriiwydawnictwo, 36 projektów w kategorii plakat, 44 projekty wkategorii strona www oraz 67 projektów w kategorii event -wydarzenie specjalne. Zarówno liczba projektów jak i samorządów jezgłaszających podwoiła się w porównaniu do I edycji konkursu w 2007roku.

Do 14 marca miasta i regiony mogły zgłaszać swoje propozycje doZłotych Formatów. Konkurs obejmuje cztery odrębne kategorie: plakatreklamowy, wydarzenie specjalne, stronę internetową orazwydawnictwo promocyjne. Miasta i regiony walczyć będą o nagrodęgłówną - outdoorową kampanię reklamową o wartości 100 tys. PLN wkażdej z czterech kategorii konkursowych ufundowaną przez grupęStröer - organizatora i pomysłodawcę Festiwalu Promocji Miast iRegionów. Przez Jury przyznane zostaną także Wyróżnienia. Wtegorocznej edycji dodatkową nagrodę w wysokości 10 tys. PLNufundował Związek Miast Polskich. Wyróżnienie przyzna także jeden zpatronów medialnych - TVP Info.

"Bardzo cieszy nas fakt, że Festiwal motywuje miasta dopodejmowania wzmożonych wysiłków na rzecz strategicznego podejściado kwestii promocji oraz do realizowania ciekawych kampaniipromocyjnych, którymi potem mogą poszczycić się w konkursie ZłoteFormaty. Mamy nadzieję, że wiedza dotycząca skutecznych narzędzipromocji miejsc przekazana na ubiegłorocznym Festiwalu przyczyniłasię do powstania wielu z tych projektów" mówi Janusz Malinowski,Prezes Zarządu Ströer Polska.

Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej GaliFestiwalu w hotelu Sheraton. Projekty oceni Jury, wśród nichznaleźli się eksperci z zakresu budowania marek miast, komunikacjispołecznej i marketingowej, przedstawiciele środowisk akademickichoraz osobistości i postacie życia publicznego m.in. Prof. AndrzejSzromnik - Prorektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie, AlicjaGrenda - Zastępca dyrektora Biura ds. Promocji i WspółpracyZagranicznej Związku Miast Polskich, Janusz Malinowski - PrezesZarządu Ströer Polska, Paweł Niziński - Dyrektor Kreatywny GoodBrand oraz Paweł Kastory - Prezes Stowarzyszenia AgencjiReklamowych CEO Corporate Profiles DDB, Magda Florek - adiunkt wKatedrze Handlu i Marketingu w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,Roman Lubczyński - Interactive Manager, Yung and Rubicam Brands,Adam Mikołajczyk - Dyrektor Zarządzający Brief for Poland, ŁukaszWasilewski - Dyrektor Kreatywny Agencji Galileo Media, JacekSzafader - Z-ca Dyrektora Biura Informacji Turystycznej, PolskaOrganizacja Turystyczna, Arkadiusz Stolarski - Dyrektor GeneralnyAgencji Eventowej Live.

W zeszłym roku statuetki Złotych Formatów trafiły do: Poznaniaza plakat Pierwszy Krzyk, w kategorii wydarzenie specjalne doWłocławka za Break Session Włocławek 2006, w kategorii wydawnictwopromocyjne do Rzeszowa za Podania, legend i opowieści z Rzeszowa iokolic przez dzieci rysunkami ilustrowane - kalendarz na 2007 rokoraz w kategorii strona internetowa do Niepołomic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych