Ponad 3/4 rynku streamingu OTT w USA należy do Netflixa, YouTube’a, Hulu i Amazona

W USA szybko rośnie popularność treści oglądanych poprzez usługi OTT (Over-The-Top). Rynek zdominowały serwisy Netflix, YouTube, Hulu i Amazon.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z raportu firmy badawczej comScore wynika, że w gospodarstwach domowych w USA na oglądanie treści dostarczanych przez serwisy OTT przeznacza się średnio 83 godz. miesięcznie.

Ponad 3/4 tego czasu widzowie za oceanem spędzają na oglądaniu materiałów dostarczanych przez serwisy należące do firm Netflix, YouTube, Hulu i Amazon.

Pozostała część rynku należy do wirtualnych dystrybutorów, takich jak Sling, DirecTV Now, PlayStation Vue i Philo.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami