Ponad 33 mln Amerykanów odcina się od kablówki

W USA rośnie liczba tzw. "cord cutterów", czyli klientów zrywających umowy z operatorami telewizji kablowej czy satelitarnej. Jak prognozuje eMarketer, w tym roku takich osób w Stanach Zjednoczonych będzie łącznie 33 mln.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego raportu eMarketer wynika, że liczba "cord cutterów" rośnie szybciej niż się spodziewano. W roku ubiegłym było ich 24,9 mln, w tym już 33 mln, czyli o 32,8 proc. więcej (12,9 proc. całej populacji USA).

Firma badawcza prognozuje, że w 2022 roku już 20,8 proc. Amerykanów (55,1 mln) "odetnie" płatną telewizję, choć po 2018 roku ich liczba będzie rosła wolniej.

grafika

Jak wskazują autorzy analizy, trendu rezygnacji z usług płatnej telewizji nie zatrzymało podpisywanie porozumień z serwisami OTT, jak np. Netflix. Z telewizji kablowej i satelitarnej korzysta obecnie 187 mln Amerykanów, o 3,8 proc. mniej w porównaniu z zeszłym rokiem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-niemczech-rosnie-liczba-uzytkownikow-platnych-telewizji-i-przychody-nadawcow ##

Z roku na rok rośnie w USA liczba użytkowników wideo online. Na koniec tego roku YouTube ma mieć 182 mln widzów, Netflix 147,5 mln, platforma Amazona 88,7 mln, a Hulu 55 mln.

grafika

- Głównym czynnikiem napędzającym rozwój platform streamingowych są treści oryginalne - ocenia Paul Verna, główny analityk eMarketera. - Czynnikiem wzrostu liczby widzów odcinających kablówkę są z kolei atrakcyjne ceny pakietów telewizji w internecie, która nie wymaga dodatkowych opłat instalacyjnych i sprzętu - komentuje Verna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]