SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 70 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" i "Masterchef" w TVN

W opublikowanej przez TVN Media ofercie handlowej na październik br. najwięcej trzeba zapłacić za spoty wyemitowane przy czwartkowych "Kuchennych rewolucjach" i niedzielnym kulinarnym show "Masterchef".

Magda Gessler; fot. TVNMagda Gessler; fot. TVN

Na 74,3 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spot przy programie "Kuchenne rewolucje" w czwartkowe wieczory. Niewiele mniej kosztuje reklama przy niedzielnym "Masterchefie" - 73,2 tys. zł.

72,1 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani emisją w bloku reklamowym przy niedzielnej emisji serwisu informacyjnego "Fakty". W dni powszednie stawka wynosi 64,7 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 60 tys. zł w niedziele i 57,1 tys. zł w dni powszednie. Dla prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio 57,9 tys. zł i 54,4 tys. zł.

70,2 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy codziennym programie "Uwaga!Koronawirus" (emisja tuż po "Faktach").

Marketerzy zainteresowani emisją reklamy przy "Milionerrach" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 60,8 tys. zł.

Spot przy serialu "Na Wspólnej" kosztuje 55,1 tys. zł, przy "Usta, Usta" - 63,7 tys. zł,  przy "Chyłka Kasacja" - 58,7 tys. zł, przy serialu "Szadź" (emisja od 13 października) - 59,9 tys. zł, a przy produkcji "Królestwo kobiet" (emisja od 18 października) - 63,7 tys. zł.

Na reklamę przy programie "Projekt Lady" trzeba wydać 38,4 tys. zł, przy "Kuba Wojewódzki" - 36,5 tys. zł, przy "Top Model" - 63,2 tys. zł, a przy "Totalne remonty Szelągowskiej" (emisja od 5 października" - 56,1 tys. zł.

TVN Media jako drugie, po BR TVP ogłosiło cennik reklamowy na październik.

Dołącz do dyskusji: Ponad 70 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" i "Masterchef" w TVN

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Schizofreniczny babsztyl
odpowiedź
User
gfd
Tanie te reklamy w Polsce. Dla sieci dyskontow - wydatek jak "na waciki". Coz, oto skutki zlej, niszczacej konkurencji wielkich stacji, czyli: "u nas taniej". Stacje dzialajace w Polsce ida na ilosc reklam, ekranach papier toaletowy po 3,99 i najtansze miecho, scierwo za 4,99/ kg. Stacje zamieniaja sie smietniki, a wartosciowy widz ucieka sprzed ekranu, bo go mdli. W cywilizowanych panstwach telewizyjnych spotow jest malo, reklamuja sie glownie towary z wyzszych polek lub duze kampanie. Drogo, pieknie, z klasa. Reklama w telewizji jest elitarna, telewizje sie cenia. Jak sie bentleja wezmie do wozenia gnoju, to w dwa dni straci cala wartosc.
odpowiedź