Ponad połowa polskich firm ma telefony stacjonarne. TP dominuje także pod względem cen

Trzy czwarte polskich firm z telefonami stacjonarnymi korzysta z usług Telekomunikacji Polskiej. Przeciętnie płacą za to 150 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Badanie przeprowadzone przez PBS DGA i CBM Indicator pokazuje, że z telefonów stacjonarnych korzysta ponad połowa polskich firm, przy czym tylko z nich - niecałe 15 proc.

grafika

Telekomunikacja Polska dostarcza telefonię stacjonarną ponad trzem czwartym polskich firm. Nieco więcej niż co dziewiąta firma korzysta w tym zakresie z usług Netii. 

grafika

Prawie 20 proc. polskich firm korzysta z więcej niż jednej linii telefonii stacjonarnej. 

grafika

Ponad trzy czwarte firm płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł, a ponad 500 zł - niecałe 6 proc. 

grafika

Opłaty klientów firmowych Telekomunikacji Polskiej są nieco wyższe niż przeciętne. 

grafika

Znacznie mniej płacą firmy korzystające z telefonii stacjonarnej 

grafika

Firmy korzystające z telefonii stacjonarnej najbardziej zadowolone są z obsługi i linii informacyjnych oraz jakości i zakresu usług, natomiast najmniej - z cen, promocji i rabatów oraz oferowanych telefonów. 

grafika

Poziom i rozkład satysfakcji wśród klientów firmowych TP jest podobny jak wśród wszystkich firm korzystających z telefonii stacjonarnej. 

grafika

Pracownicy firm z telefonów stacjonarnych zdecydowanie najczęściej wykonują połączenia lokalne, a mniej więcej równie często wykonują połączenia międzystrefowe i na numery komórkowe. 

grafika

Tylko 4,1 proc. firm korzystających z telefonii stacjonarnej bierze pod uwagę rezygnację z tej usługi. 

grafika

Przy czym tylko trzy czwarte firm nie zamierza rezygnować z telefonii stacjonarnej w jakiejkolwiek sytuacji. Prawie 15 proc. deklaruje, że do przejścia na telefonię komórkową skłoniłaby ich atrakcyjna oferta w tym zakresie. 

grafika

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez firmy PBS DGA i CBM Indicator od 24 listopada do 2 grudnia br. metodą indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych. Przeprowadzono 403 wywiady z osobami osobą podejmującymi lub współpodejmującymi decyzje dotyczące zakupu/użytkowania usług telekomunikacyjnych w firmach. Sondaż objął losową reprezentatywną grupę podmiotów. Maksymalny błąd oszacowania wynosi 4,9 proc.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji