Ponad połowa polskich firm ma telefony stacjonarne. TP dominuje także pod względem cen

Trzy czwarte polskich firm z telefonami stacjonarnymi korzysta z usług Telekomunikacji Polskiej. Przeciętnie płacą za to 150 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Badanie przeprowadzone przez PBS DGA i CBM Indicator pokazuje, że z telefonów stacjonarnych korzysta ponad połowa polskich firm, przy czym tylko z nich - niecałe 15 proc.

grafika

Telekomunikacja Polska dostarcza telefonię stacjonarną ponad trzem czwartym polskich firm. Nieco więcej niż co dziewiąta firma korzysta w tym zakresie z usług Netii. 

grafika

Prawie 20 proc. polskich firm korzysta z więcej niż jednej linii telefonii stacjonarnej. 

grafika

Ponad trzy czwarte firm płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł, a ponad 500 zł - niecałe 6 proc. 

grafika

Opłaty klientów firmowych Telekomunikacji Polskiej są nieco wyższe niż przeciętne. 

grafika

Znacznie mniej płacą firmy korzystające z telefonii stacjonarnej 

grafika

Firmy korzystające z telefonii stacjonarnej najbardziej zadowolone są z obsługi i linii informacyjnych oraz jakości i zakresu usług, natomiast najmniej - z cen, promocji i rabatów oraz oferowanych telefonów. 

grafika

Poziom i rozkład satysfakcji wśród klientów firmowych TP jest podobny jak wśród wszystkich firm korzystających z telefonii stacjonarnej. 

grafika

Pracownicy firm z telefonów stacjonarnych zdecydowanie najczęściej wykonują połączenia lokalne, a mniej więcej równie często wykonują połączenia międzystrefowe i na numery komórkowe. 

grafika

Tylko 4,1 proc. firm korzystających z telefonii stacjonarnej bierze pod uwagę rezygnację z tej usługi. 

grafika

Przy czym tylko trzy czwarte firm nie zamierza rezygnować z telefonii stacjonarnej w jakiejkolwiek sytuacji. Prawie 15 proc. deklaruje, że do przejścia na telefonię komórkową skłoniłaby ich atrakcyjna oferta w tym zakresie. 

grafika

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez firmy PBS DGA i CBM Indicator od 24 listopada do 2 grudnia br. metodą indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych. Przeprowadzono 403 wywiady z osobami osobą podejmującymi lub współpodejmującymi decyzje dotyczące zakupu/użytkowania usług telekomunikacyjnych w firmach. Sondaż objął losową reprezentatywną grupę podmiotów. Maksymalny błąd oszacowania wynosi 4,9 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny