SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Posłuchaj, aby zrozumieć” ponownie w kampanii TOK FM

W prasie, internecie i na outdoorze rusza nowa odsłona kampanii reklamowej TOK FM pod hasłem „Posłuchaj, aby zrozumieć”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa i dział promocji tej rozgłośni.

„Posłuchaj, aby zrozumieć” ponownie w kampanii TOK FM

Startująca właśnie kampania reklamowa radia TOK FM opiera się na layoutach graficznych z niestandardowo zapisanymi hasłami, np. „Jak patrzeć, żeby zrozumieć?”. Takie przekazy mają z jednej strony odzwierciedlać chaos informacyjny we współczesnym świecie, a z drugiej – zachęcać do głębszego zrozumienia bieżących wydarzeń. W reklamach znajduje się też slogan „Posłuchaj, aby zrozumieć”, który jest wykorzystywany w komunikacji marketingowej TOK FM od kilku lat. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku stacji jako obiektywnego i wiarygodnego medium informacyjnego.

Akcja rozpoczyna się 1 września, obejmując prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”), internet (serwisy Grupy Gazeta.pl, Google) oraz outdoor (nośniki AMS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa, a media zaplanował dział promocji TOK FM.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Posłuchaj, aby zrozumieć” ponownie w kampanii TOK FM

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
!
Obiektywnego medium informacyjnego. Ciekawe.
odpowiedź
User
Warszawiak
TOK FM ? Tego nie da się słuchać - ideologia do kwadratu.
odpowiedź
User
d1mariusz
TOK FM to centrum żydo-komunistycznej propagandy na Polskę. Nieustanna nachalna nagonka na wrogów tzw salonu reprezentowanego przez zakamuflowanych Żydów takich jak Adam Michnik i jemu podobni. TOK FM korzysta z najlepszych wzorów mistrzów bezkompromisowej wściekłej propagandy takich jak naziści bądź stalinowcy. Różni się tylko tematem, styl jest bardzo podobny. Ciągłe ujadanie i opluwanie swoich przeciwników, 24 godziny na dobę pomyj wylewanych na Kaczyńskich, PiS, kościół i wszystkich wrogów dawnej Unii Wolności i jej następców takich jak PO i herr Tusk.
odpowiedź