SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

POT planuje akcję promocyjną „Reveal Poland to your friends”

Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała jeszcze na ten rok akcję promocyjną pod hasłem „Reveal Poland to your friends”, która ma aktywować w social mediach Polaków mieszkających za granicą.

Gdańsk, fot. Shutterstock.comGdańsk, fot. Shutterstock.com

W ramach akcji planowana jest realizacja konkursu w mediach społecznościowych na rynkach anglojęzycznych. Konkurs ma aktywować w social mediach osoby pochodzenia polskiego, mieszkające za granicą, które mają osobiste pozytywne skojarzenia z Polską (pozytywne wspomnienia związane z podróżami, rodziną, kulinariami i inne podobne) oraz byłyby skłonne podzielić się tymi skojarzeniami w mediach społecznościowych. To ma pozwolić dotrzeć z pozytywnym komunikatem o Polsce do ich przyjaciół, znajomych i sąsiadów – głównie obcokrajowców.

W ten sposób POT chce wywołać zainteresowanie Polską jako krajem,do którego można wyjechać na wypoczynek.

Instytucja do 1 października br. czeka na zgłoszenia i oferty agencji, które zechcą się podjąć przygotowania i realizacji tej akcji. Wybrana w przetargu firma miałaby zidentyfikować grupy docelowe na rynkach anglojęzycznych, stworzyć koncept mechanizmu konkursowego, przygotować i zrealizować konkurs oraz zająć się jego promocją i reklamą w mediach.

Konkurs ma zacząć się w październiku br., a jeśli nie będzie to możliwe – ma ruszyć tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. Jego zwycięzca ma zostać wyłoniony najpóźniej do 10 grudnia br.

Budżet kampanii wraz z wynagrodzeniem agencji wynosi 350 tys. zł brutto.

Dołącz do dyskusji: POT planuje akcję promocyjną „Reveal Poland to your friends”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl