Power TV od lutego w panelu telemetrycznym Nielsena

Kanał Power TV od 1 lutego br. będzie monitorowany przez instytut telemetryczny Nielsen Audience Measurement. Nadawca cały czas prowadzi rozmowy z brokerem, który będzie sprzedawać czas reklamowy w stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Power TV od lutego w panelu telemetrycznym Nielsena

Negocjacje prowadzone są z Polsat Media, TVN Media i Atmedia. Michał Winnicki, szef i właściciel Power TV, deklaruje, że chciałby podpisać umowę na obsługę brokerską w pierwszej połowie lutego. Jego zdaniem kanał może zacząć emitować reklamy od marca.

Power TV to nadająca od 20 listopada ub.r. stacja rozrywkowo-muzyczna, która emituje m.in. teledyski i magazyny tematyczne (więcej na ten temat). Kanał jest obecnie dostępny w ponad 80 sieciach kablowych (w tym w Inea i Toya), a także nadaje sygnał niekodowany na satelicie Hot Bird (do listy stacji dołączyła go platforma nc+).

Michał Winnicki informuje, że prowadzone są też rozmowy na temat włączenia kanału do oferty dwóch multipleksów lokalnych, które nadają od grudnia ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę