SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powiedz "Tak" Tchibo

Pierwsza kampania zrealizowana przez firmę Tchibo w internecie

Tchibo zorganizowała konkurs pod hasłem "Powiedziałam Tak". Wspiera on promocję kaw Tchibo Exclusive i Tchibo Exclusive Mild, które trwają od początku roku. Aby wziąć udział w konkursie należy przysłać opis własnych zaręczyn. Autorki trzech najciekawszych tekstów w nagrodę polecą ze swoimi ukochanymi na weekend do Paryża. Ponadto, te pary, które jeszcze nie stanęły na ślubnym kobiercu otrzymają zapas kawy na weselne przyjęcie. O konkursie można dowiedzieć się z pism dla kobiet - Marie Claire, VIVA!, Elle i Pani oraz z internetu. Dział PR, wspólnie z agencją Supermedia, przygotował także kampanię internetową z wykorzystaniem toplayerów. Jej zadaniem jest informować o konkursie. W kampanii wykorzystane będą adresowane do kobiet podstrony najpopularniejszych polskich portali - gazeta.pl, onet.pl oraz wp.pl.

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez firmę Tchibo w internecie.

Konkurs ma na celu budowanie wizerunku Tchibo Exclusive oraz wsparcie działań marketingowych.

Piar.pl

Dołącz do dyskusji: Powiedz "Tak" Tchibo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl