SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powrót walkmana Sony wsparty kampanią

Ruszyła kampania wspierająca pojawienie się na rynku nowej wersjilegendarnego produktu firmy Sony Walkman NWZ-A815. W pierwszymetapie kampanii wykorzystano internet i prasę.

Sony Walkman NWZ-A815 jest najnowszą wersją Walkmana, który poraz pierwszy pojawił się na rynku w 1979 roku, będąc tym, czymostatnio stał się iPod. Odtwarzacz przez lata przechodził licznemetamorfozy, aby teraz objawić się w nowym designie.

Na potrzeby kampanii stworzono zabawny komiks, którego tłem jestczarno-białe Miastopolis. Uruchomiono też specjalną stronęinternetową www.walkmankomiks.pl.

sony

- Kreacja internetowa Walkman Komiks jest interaktywnym,animowanym filmem. Każdy z działów pełen jest ruchu i elementów,które użytkownik może uaktywniać. Walkman otrzymał od nas nowe,kreskówkowe uniwersum - mówi Artur Hilger, dyrektor artystycznyBlueberry, agencji odpowiedzialnej za stworzenie kampanii.

W ramach działań promocyjnych Walkman Sony w pierwszym etapiekampanii zaplanowano wsparcie strony w internecie (m.in. Gadu Gadu)i w prasie (Aktivist, Machina, Dlaczego). W prasie zamiast zwykłychlayoutów pojawi się komiks.

komiks

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum MediaOMD. Kreację przygotował zespół kreatywny Blueberry Group.

Dołącz do dyskusji: Powrót walkmana Sony wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl