SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powstała Fundacja Tygodnika „Wprost”

Dwanaście projektów lub organizacji społecznych będzie w ciągu roku wspieranych i promowanych przez nowopowołaną Fundację Tygodnika „Wprost”. Jej są fundatorami są Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” oraz jej prezes Michał M. Lisiecki.

Michał M. Lisiecki

Michał M. Lisiecki

Powołanie fundacji to jeden z elementów obchodów 30-lecia tygodnika “Wprost”. Organizacja stawia sobie za cel wybranie dwunastu projektów lub organizacji, które będzie wspierała i promowała zarówno w tygodniku, jak i w pozostałych mediach wydawanych przez Platformę Mediową Point Group, przez cały rok.

- Chcemy pomagać tym, którzy zasługują, żeby o nich było głośno, a nie mają możliwości dotarcia z informacją do szerokiego kręgu odbiorców. Media ze swoją siłą oddziaływania społecznego mają moc, aby wesprzeć słuszne cele i wspomóc organizacje społeczne w zbieranie środków - mówi Michał M. Lisiecki.

Dodaje, że zarówno redakcja tygodnika, jak i on sam wielokrotnie są adresatami różnych apeli o pomoc i wsparcie finansowe ze strony fundacji, akcji społecznych i osób prywatnych. - Liczba tego typu aplikacji jest tak duża, że nasza odpowiedź może być wyłącznie systemowa, odpowiadanie na pojedyncze prośby jest jak próba gaszenia pożaru łyżeczką wody - ocenia Lisiecki.

>>> “Wprost” bez Lisa traci, najniższy wynik “Przekroju” w historii

Fundacja oprócz wspierania wspomnianych dwunastu projektów będzie również wspierała nowe inicjatywy, które wpiszą się w jej cele. Nie wyklucza również realizowania projektów własnych.

Prezesem Fundacji Tygodnika „Wprost” jest Katarzyna Gintrowska, a przewodniczącym jej Rady został Robert Pstrokoński.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Powstała Fundacja Tygodnika „Wprost”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
daje wprost jeszcze 6 miesięcy i sprzedaż spadnie do 50 tys. ;)
odpowiedź
User
offka
Wprost bez Lisa zyskuje. Nie jest już partyjnym pisemkiem.
odpowiedź
User
Lisiecki
Pojawią się dane o sprzedaży za kwiecień, odliczymy elektroniczne wydania i cała resztę upychaną za darmo i zobaczymy jak cudnie Wprost tonie.
odpowiedź