SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„#Pozdromocni” - Krystyna Czubówna i Robert Gonera w kampanii Mobile Vikings (wideo)

Operator telekomunikacyjny Mobile Vikings Polska zaczął wizerunkową kampanię „#Pozdromocni” zachęcającą do życzliwości i otwartości wobec innych. W akcji, prowadzonej głównie w internecie, biorą udział Krystyna Czubówna i Robert Gonera.

Article

W kampanii „#Pozdromocni” Mobile Vikings przekonuje, że warto przełamywać polską powściągliwość i okazywać innym osobom życzliwość w codziennych sytuacjach, np. pozdrawiać na ulicy. W ramach akcji na stronie pozdromocni.pl oraz facebookowym fanpage’u firmy uruchomiono aplikację, która pozwala przesyłać pozdrowienia i życzenia (w formie wideo lub zdjęcia) różnym osobom: nieznajomym, których mijamy na co dzień, dawnym znajomym, z którymi straciliśmy już kontakt, a także przyjaciołom i rodzinie.

- Zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Krystynę Czubównę, która zgodziła się nagrać dla nas narrację do teasera. Czubówna opowiada w klipie o zachowaniach międzyludzkich. Chcieliśmy, aby nawiązywał on konwencją do filmów dokumentalnych, w których niejednokrotnie mogliśmy ją usłyszeć - opisuje Bartek Grabowski, head of new business w Mobile Vikings Polska. - Zaangażowaliśmy także Roberta Gonerę, który związany jest z Wrocławiem, podobnie jak polska ekipa Vikingów. Robert ma silny charakter, jest wyrazisty i prawdziwy, a przede wszystkim wzbudza sympatię, co przy tej akcji jest niezwykle istotne - dodaje.

 

Ponadto w miniony weekend we Wrocławiu można było nagrać pozdrowienia, które emitowane były na ekranach w wybranych miejscach (centrum handlowym Factory, kręgielni Sky Bowling w Sky Tower oraz na lotnisku).

Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja LemOn Hills, a za działania public relations - agencja Publicon. Kampania potrwa do 24 grudnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „#Pozdromocni” - Krystyna Czubówna i Robert Gonera w kampanii Mobile Vikings (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl