SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pracodawcy RP zaczynają kampanię „Zatrzymać przemyt”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna „Zatrzymać przemyt”. Akcję na zlecenie organizacji Pracodawcy RP przygotowały Pheno Agency i Mconnection.

Kampania „Zatrzymać przemyt” ma na celu uświadomienie Polakom, w tym osobom ze świata biznesu i polityki, jak wielkie szkody ponosi nasz kraj wskutek nielegalnych działań przemytników papierosów i alkoholu. W akcji wykorzystywane są layouty w kilkunastu wersjach regionalnych, które pokazują różne możliwości wykorzystania 6 mld zł traconych co roku przez budżet państwa z powodu przemytu. Przygotowano też niestandardową kreację - prezentowaną na nośniku wielkoformatowym w centrum Warszawy - w której „dziura budżetowa” jest prezentowana dosłownie.



Akcja - organizowana przez organizację Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej - obejmuje internet (reklamy na Google.pl, Facebook i WP.pl, niestandardowa komunikacja na TVN24.pl, osobny serwis zatrzymacprzemyt.pl) oraz outdoor (450 nośników, m.in. cityscrolli, w całym kraju).

Dołącz do dyskusji: Pracodawcy RP zaczynają kampanię „Zatrzymać przemyt”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przezroczysta
Dla transparentności życia publicznego, powinno się ujawnić, że kampanię finansują koncerny tytoniowe, czego na bilboardach nie ma.
odpowiedź
User
micek
Najpierw niech pracodawcy przestaną kręcić lody z pracownikami i fiskusem.Ciekawe ile by zyskał budżet?
odpowiedź