Pracodawcy RP zaczynają kampanię „Zatrzymać przemyt”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna „Zatrzymać przemyt”. Akcję na zlecenie organizacji Pracodawcy RP przygotowały Pheno Agency i Mconnection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Zatrzymać przemyt” ma na celu uświadomienie Polakom, w tym osobom ze świata biznesu i polityki, jak wielkie szkody ponosi nasz kraj wskutek nielegalnych działań przemytników papierosów i alkoholu. W akcji wykorzystywane są layouty w kilkunastu wersjach regionalnych, które pokazują różne możliwości wykorzystania 6 mld zł traconych co roku przez budżet państwa z powodu przemytu. Przygotowano też niestandardową kreację - prezentowaną na nośniku wielkoformatowym w centrum Warszawy - w której „dziura budżetowa” jest prezentowana dosłownie.

grafika

Akcja - organizowana przez organizację Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej - obejmuje internet (reklamy na Google.pl, Facebook i WP.pl, niestandardowa komunikacja na TVN24.pl, osobny serwis zatrzymacprzemyt.pl) oraz outdoor (450 nośników, m.in. cityscrolli, w całym kraju).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały