Pracuj.pl wyprzedziło OLX - Praca, Linkedin z mniejszą przewagą nad Goldenline (TOP10)

Wśród serwisów o pracy we wrześniu na pozycję lidera zasięgowego awansowało Pracuj.pl, wyprzedzając sekcję Praca na OLX.pl i Linkedin. Ta ostatnia witryna zanotowała spory spadek, podobnie jak Infopraca.pl, za to dużo zyskał Indeed.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pracuj.pl wyprzedziło OLX - Praca, Linkedin z mniejszą przewagą nad Goldenline (TOP10)
fot. Shutterstock.com

Pracuj.pl we wrześniu odwiedziło 3,01 mln użytkowników (to 10,69 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali tam 61,75 mln odsłon. Natomiast dział Praca na OLX.pl przy 135 tys. odwiedzających mniej (2,88 mln) zanotował ponad dwa razy odsłon więcej (148,34 mln).

Gowork.pl przy 2,77 mln użytkowników miał 8,02 mln odsłon, a Linkedin.com miał 2,49 mln odwiedzających i 17,72 mln odsłon. W zestawieniu oprócz Linkedin są jeszcze dwie globalne platformy: Indeed.com (2,14 mln użytkowników i 21,8 mln odsłon) oraz Jooble.org (1,55 mln użytkowników i 23,92 mln odsłon).

Na Goldenline.pl (Agora) 2,05 mln internautów wykonało 7,28 mln odsłon, a Praca.pl zanotowała 1,54 mln użytkowników i 8,26 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z sierpniem Pracuj.pl zyskało 107,9 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon (to odpowiednio 3,7 i 11,8 proc. w górę). Dzięki temu pod względem zasięgu wyprzedził sekcję Praca na OLX.pl i Linkedin.com.

Ta pierwsza witryna przy spadku liczby użytkowników o 392,8 tys. (12 proc.) zyskała 13,42 mln odsłon (9,9 proc.), a ta druga straciła 520,7 tys. odwiedzających i 7,2 mln odsłon (to 17,3 i 28,9 proc. w dół). Natomiast Infopraca.pl zanotowała spadek o 477,4 tys. użytkowników (33,4 proc.) i 1,49 mln odsłon (24,2 proc.), a Jooble.org straciło 185,1 tys. odwiedzających (10,7 proc.), zyskując 5,99 mln odsłon (33,4 proc.).

Z kolei Indeed.com osiągnęło wzrost o 735,7 tys. użytkowników (52,2 proc.) i 9,13 mln odsłon (72,1 proc.). W górę poszły też statystyki Goldenline.pl (o 243,5 tys. odwiedzających i 118,6 tys. odsłon) oraz Praca.pl (o 43,9 tys. użytkowników i 1,66 mln odsłon).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały