SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pracuje z najlepszymi” w największej kampanii reklamowej narzędzi Neo (wideo)

Zaczyna się największa jak dotąd kampania reklamowa narzędzi Neo (produkowanych przez Grupę Topex), po raz pierwszy obejmująca telewizję. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Neo. Pracuje z najlepszymi”, przygotowały i realizują firmy What, Play Production, Arena Media, Socialyse i Havas Sports & Entertainment.

Reklamy narzędzi Neo pokazują, jak korzystają z nich profesjonaliści. Podkreślają również szerokie zastosowania i wysoką jakość tych produktów. Spoty kończą się informacjami a najnowszych zestawach kluczy i tym, że są objęte 25-letnią gwarancją. Ponadto w ramach promocji, zaplanowanej do 16 listopada, każdy kupujący w ciągu 14 dni od nabycia zestawu narzędzi marki Neo może zarejestrować to na stronie neo-tools.com, dzięki czemu otrzyma gratis jedno z czterech narzędzi wielofunkcyjnych.

- To pierwsza kampania telewizyjna marki Neo. Naszym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki skierowanej do profesjonalistów, która stawia na jakość i wytrzymałość swoich produktów. Drugim niezmiernie ważnym elementem działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży nowych zestawów narzędzi, na które udzielamy 25-letniej gwarancji - opisuje Radosław Fiślak, menedżer marketingu ds. rynku krajowego w Grupie Topex.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa startuje 21 września i potrwa do 11 października. Obejmuje telewizję (4,5 tys. emisji spotów w różnych kanałach) oraz internet (emisja spotów na YouTube i w playerach wideo, konkursy na portalach społecznościowych).

Kreacją reklam zajęła się agencja What, a produkcją spotów - firma Play Production. Za działania w internecie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media, za aktywności w social media - agencja Socialyse, zaś działania public relations wspiera agencja Havas Sports & Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Pracuje z najlepszymi” w największej kampanii reklamowej narzędzi Neo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl