Prasowa kampania Woolite Perła

Celem przygotowanej przez Euro RSCG New Europe dla Reckitt Benckiser kampanii prasowej marki Woolite Perła

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem przygotowanej przez Euro RSCG New Europe dla Reckitt Benckiser kampanii prasowej marki Woolite Perła jest wsparcie wprowadzenia na rynek trzech nowych płynów do prania: Woolite Perła Modern Fibers, Woolite Perła Color i Woolite Perła White. Każdy z trzech nowych produktów przeznaczony jest do prania innego rodzaju tkanin: kolorowych, nowoczesnych i jasnych tkanin. Kampania wystartowała w lipcu i potrwa do sierpnia, a wykorzystano w niej następujące tytuły: Twój Styl, Olivię, Wysokie Obcasy, Vivę, Galę i Claudię. Mediami zajął się Media Edge.

Dla każdego z produktów został przygotowany osobny lay-out prasowy publikowany kolejno na trzech następujących po sobie stronach w prasie kobiecej.

Motywem przewodnim kampanii jest odwzorowanie charakterystycznych kształtów poszczególnych opakowań Woolite Perła na kobiecym ciele, odzianym odpowiednio dla każdego wariantu produktu w: białą suknię; kolorowy, wzorzysty szal i suknię z nowoczesnego, elastycznego materiału. Kampania w sposób zgodny z wizerunkiem marki łączy elementy komunikacji nowości z przekazem głównych wartości marki godnej zaufania, dającej wsparcie, kobiecej i zmysłowej. Kampanię łączy wspólne hasło: "Zachowaj młodość ulubionych ubrań".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator