SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prasowe Tytuły Roku

Sukces Newsweeka, Glamour, Przekroju, Bauera i Muratora

Magazyn "Media i Marketing Polska" przyznał już po raz trzeci Prasowe Tytuły Roku 2002/2003 za wyróżniającą się działalność na rynku branżowym. Oto zwycięzcy. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Magazyn Roku (tytuł przyznany po raz trzeci): "Newsweek Polska"

Debiut Roku (tytuł przyznany po raz drugi): "Glamour"

Wydawca Roku (tytuł przyznany po raz trzeci): Wydawnictwo Bauer (dwukrotny laureat, rok po roku)

Redaktor Naczelny Roku (tytuł przyznany po raz pierwszy): Piotr Najsztub, "Przekrój"

Magazyn Online Roku (tytuł przyznany po raz pierwszy): murator.pl

- Są one wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy "Media i Marketing Polska" i szczegółowych analiz, przeprowadzanych w ramach realizacji kolejnych branżowych Raportów Specjalnych. Polski rynek prasowy staje się coraz bogatszy i coraz ciekawszy. A także coraz bardziej profesjonalny, co niejednokrotnie oznacza podejmowanie coraz poważniejszych wyzwań. MMP towarzyszy graczom tego rynku od nieomal dziesięciu lat, analizując zachodzące zmiany, odnotowując budujące zjawiska i przyznając punkty za twórcze działania - informuje nadawca.

Co roku przy okazji przyznawania Tytułów Roku MMP przedstawia osobę, która w swej pracy zawodowej zmierzyła się ze szczególnym wyzwaniem. W tym roku Profil poświęcony jest Markowi Jackiewiczowi, szefowi nowoutworzonego pionu czasopism w Agorze SA. Redakcja uważa, że nadał on tym tytułom nowe wartości marketingowe.

Dołącz do dyskusji: Prasowe Tytuły Roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl