SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawdziwy Profil na konferencji w Stanach Zjednoczonych

Po raz pierwszy na corocznej konferencji "Week of audience measurement", skupiającej badaczy mediów z całego świata, przedstawiony został polski projekt badania Internetu. Badanie Prawdziwy Profil było tematem wystąpienia Piotra Ejdysa, prezesa firmy Global eMarketing, Krzysztofa Modzelewskiego, członka zarządu firmy I-Metria oraz Tomasza Ciska, dyrektora zakupu sieci Ad.net.

W ramach badania Prawdziwy Profil, realizowanego przez firmy Global eMarketing oraz I-Metria, gromadzone są dane o widowni ponad trzystu serwisów internetowych zrzeszonych w sieciach reklamowych: Ad.net, ARBOmedia, IDMnet i Qnet. Badanie dostarcza informacji o profilach demograficzno-społecznych internautów odwiedzających monitorowane serwisy oraz o generowanym przez nich ruchu.

Prezentacja Prawdziwego Profilu była punktem programu jednego z pięciu dni konferencji, podczas którego omawiano zagadnienia Internetu. Coroczna, międzynarodowa konferencja "Week of audience measurement" (WAM) skupia się zasadniczo na problematyce badania publiczności telewizyjnej i radiowej. Jednak organizatorzy zjazdu - stowarzyszenia badawcze ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) i ARF (Advertising Research Foundation) - poświęcili również wiele uwagi innym mediom, w tym metodologii badań Internetu.

Tegoroczna konferencja miała miejsce w Los Angeles w dniach 15-20 czerwca br. Zgromadziła ona około pięciuset specjalistów branży badawczej z całego świata.

Plik w formacie .pdf zawierający wygłoszony podczas konferencji referat (w języku angielskim) dostępny jest pod adresem: http://www.gem.pl/docs/RealProfile.pdf (281 kB).

Dołącz do dyskusji: Prawdziwy Profil na konferencji w Stanach Zjednoczonych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl