SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawie 2 mld funtów na reklamę online w Wielkiej Brytanii

W pierwszej połowie bieżącego roku na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii wydano 1,97 miliarda funtów.

To o 10 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009, dzięki czemu udział internetu w brytyjskim rynku reklamowym sięgnął rekordowego poziomu 24,3 proc. - wynika z raportu organizacji Internet Advertising Bureau (IAB).

Do wzrostu w największej mierze przyczyniła się coraz większa liczba reklam umieszczanych w zyskujących na popularności serwisach wideo online i portalach społecznościowych.

Wydatki na reklamę graficzną w sieci wzrosły o 6,4 proc., do 381 milionów funtów, na reklamy w wyszukiwarkach o 8,9 proc., do 1,18 miliarda funtów, a na ogłoszenia o 11,4 proc., do 379 milionów funtów.

Z danych IAB wynika również, że powrót internetowego sektora do dwucyfrowego tempa wzrostu odzwierciedla odbicie całego brytyjskiego rynku reklamy, którego wartość w pierwszej połowie 2010 roku zwiększyła się o 6,3 proc., do 8,1 miliarda dolarów.

Dołącz do dyskusji: Prawie 2 mld funtów na reklamę online w Wielkiej Brytanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl