Prawie 5 tys. zablokowało numer IMEI w Idei

W pierwszych 4 miesiącach 2005 r. z możliwości darmowego zablokowania numerów IMEI w skradzionych telefonach skorzystało 4.946 klientów sieci Idea

[pr
[pr
Udostępnij artykuł:

w styczniu br. skorzystało z niej 1.360 klientów sieci Ideaw lutym br. 1.211 klientów Idei zablokowało numery IMEI skradzionych  telefonów, w marcu br. uczyniło tak 1.270 użytkowników sieci Idea w kwietniu br. 1.115 klientów sieci Idea zablokowało numery IMEI w skradzionych  im telefonach.

Klienci sieci Idea są informowani o możliwości skorzystania z tej usługi zarówno w punktach sprzedaży, Biurze Obsługi Klienta (w momencie np. zakładania blokady na utraconej karcie SIM) oraz w miesięczniku Idea Mobile.

Zlecenie zablokowania/odblokowania numeru IMEI abonent/użytkownik musi złożyć osobiście  (lub osoba przez niego upoważniona) w każdym punkcie sprzedaży sieci IDEA (autoryzowany przedstawiciel - dealer, salon firmowy i franchisingowy, Telepunkt). Klient musi udać się do punktu Idea i tam podpisać formularz zgłoszenia zablokowania / odblokowania urządzenia końcowego.

[pr
Autor artykułu:
[pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami