Press-Service Monitoring Mediów zbada media dla Kancelarii Sejmu RP

Rozstrzygnięto przetarg na usługi monitorowania mediów dla Kancelarii Sejmu RP.  Całodobowy monitoring prasy, radia, telewizji i internetu będzie prowadziła firma Press-Service Monitoring Mediów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Współpraca rozpocznie się 1 maja br. i zgodnie z umową będzie realizowana przez 12 miesięcy. Monitoringiem objęte zostaną m.in. takie hasła jak: Sejm, Marszałek Sejmu, Wicemarszałek Sejmu, Prezydium Sejmu i Kancelaria Sejmu. Monitorowane będą również nazwiska posłów. Usługa obejmuje 81 tytułów prasowych, w tym dzienniki i tygodniki ogólnopolskie, dzienniki regionalne i edycje lokalne dzienników ogólnopolskich, 10 stacji telewizyjnych, 10 rozgłośni radiowych oraz ogólnoinformacyjne portale internetowe.

Posłowie, pracownicy Kancelarii Sejmu oraz pracownicy biur poselskich od wczesnych godzin porannych będą mieli dostęp do przeglądów prasy i agencyjnych serwisów informacyjnych. Codziennie będą otrzymywali na swoje adresy e-mailowe powiadomienia o wynikach monitoringu z danego dnia.

Z usług Press-Service korzystają także Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Sprawiedliwości. Pozytywne rozstrzygnięcie przetargów miało miejsce odpowiednio w marcu 2010 roku i listopadzie 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę