SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezes Škoda Auto nagrywa filmiki na platformie LinkedIn. Testuje w nich różne modele swoich aut

Thomas Schäfer, dyrektor generalny Škoda Auto, wprowadza nowy format "TS X" na platformie LinkedIn. W krótkich filmach będzie regularnie zabierał swoich widzów na jazdy testowe różnymi modelami marki.

Pierwszy pokaz nowej generacji modelu Fabia dla mediów z całej Europy odbył się w drugiej połowie sierpnia w Sopocie. Dyrektor generalny Škoda Auto, Thomas Schäfer, zainaugurował tam format "TS X" na platformie biznesowej LinkedIn.

W pierwszym odcinku serii filmów prezes Škody przedstawił te cechy nowego modelu Fabii, które zrobiły na nim największe wrażenie. Razem z dyrektorem ds. komunikacji w Škoda Auto, Jensem Katemannem, odbyli też jazdę próbną.

Thomas Schäfer regularnie korzysta z sieci biznesowej LinkedIn, aby omawiać najnowsze osiągnięcia marki, dzielić się opiniami, spostrzeżeniami i przedstawiać plany na przyszłość. Konto prezesa Škody obserwuje obecnie ponad 33 tys. użytkowników.

Jak zapowiada producent Škody, w przyszłości Schäfer w ramach programu "TS X" będzie regularnie odbywał jazdy testowe kolejnymi modelami marki wraz z gośćmi specjalnymi oraz ekspertami.

Thomas Schäfer jest prezesem zarządu Škoda Auto od sierpnia 2020 r.

Dołącz do dyskusji: Prezes Škoda Auto nagrywa filmiki na platformie LinkedIn. Testuje w nich różne modele swoich aut

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Axe
Testował będzie! No, wszystkie wady wskaże😬
odpowiedź
User
:P
Testował będzie! No, wszystkie wady wskaże😬
jadąc fabią po podgdańskich drogach jest „bardzo usatysfakcjonowany” Co chcesz? Hahaha :P
odpowiedź