SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo

PricewaterhouseCoopers przeprowadza rebranding swojej marki. Firma zmienia nazwę na PwC i ma nowe logo.

Celem tej inicjatywy jest "wzmocnienie marki i unowocześnienie sposobu w jaki reprezentuje swoją globalną sieć klientom, pracownikom i środowiskom, w których funkcjonuje". Ma ona także odróżnić PwC od innych firm konsultingowych należących do tzw. "Wielkiej Czwórki" (PwC, Deloitte, Ernst & Young, KPMG).

Nowe logo PwC, które ma być łatwiejsze w użyciu i lepiej dopasowane do wykorzystania w przestrzeni cyfrowej, zawiera inicjały firmy pisane z małej litery. Wchodzi ono w życie w poniedziałek 20 września, kiedy strony internetowe PwC zostaną uruchomione w nowej stylistyce.

Tak naprawdę nazwa PwC była używana zamiennie z PricewaterhouseCoopers od 1998 roku kiedy firma powstała. PricewaterhouseCoopers pozostanie pełną nazwą organizacji używaną w celach prawnych i przy podpisywaniu audytów.

Za rebranding PwC odpowiadają należące do firmy zespoły Global Brand Team i Network Leadership Team, które współpracowały z agencją Wolff Olins.

Dołącz do dyskusji: PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom.
Z całym szacunkiem dla agencji która zajmowała się rebrandingiem, ale nowe logo to tragedia wizualna i kolorystyczna. Wygląda to jak jakby próbowano połączyć wszystkie warianty kolorystyczne poprzedniego logotypu tak żeby można było jeszcze potem coś dopisać pod spodem. Logo jest niespójne i nieczytelne - nie odnosi się w żaden sposób do marki ani nie nawiązuje do jej poprzedniego wizerunku. Taki logotyp można byłoby równie dobrze zastosować dla zupełnie nowej marki, która nie musiałaby mieć nic wspólnego z PWC. Moim zdaniem chybiony projekt.
odpowiedź