SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Princessa sponsoruje nowe „Reguły gry” i „Czary mary Goka na wyjeździe”

Marka wafelków Princessa (Nestlé Polska) sponsoruje nadawany w TVN 7 serial „Reguły gry” oraz program „Czary mary Goka na wyjeździe” emitowany na TVN Style.

Princessa sponsoruje nowe „Reguły gry” i „Czary mary Goka na wyjeździe”

Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program brytyjskiego stylisty Goka Wana, Princessa chce dotrzeć do grupy docelowej marki - kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach.

W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji obu programów emitowane są 8-sekundowe spoty marki Princessa. W internecie marka jest obecna na platformie TVN Player.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada agencja Lowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Princessa sponsoruje nowe „Reguły gry” i „Czary mary Goka na wyjeździe”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl