SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PRO Media House ponownie dla Südzucker Polska

Südzucker Polska, producent Cukru Królewskiego, rusza z najnowszą, ogólnopolską kampanią informacyjną przygotowaną przez dom mediowy PRO Media House.

Celem kampanii jest zachęcenie grupy docelowej do wzięcia udziału w promocji konsumenckiej w czasie, gdy przygotowuje się najwięcej przetworów owocowych oraz szuka inspiracji na zagospodarowanie letnich zbiorów.

Kampania opiera się na prasie kobiecej, handlowej oraz spotach emitowanych w lokalnych stacjach radiowych. Działania zakończą się w drugiej połowie lipca.

Za kreację wykorzystaną w kampanii odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PRO Media House ponownie dla Südzucker Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl