SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji"Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tegokoncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradniko urodzie.

Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatnyporadnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwisinternetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, poraz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head& Shoulders, Always i Lenor.

procter


Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwiswww.kobieta.pl. Kreacją iprodukcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja4Frame.

Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl