SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji "Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tego koncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradnik o urodzie.

Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatny poradnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwis internetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, po raz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54 hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head & Shoulders, Always i Lenor.

procter


Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwis www.kobieta.pl. Kreacją i produkcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja 4Frame.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl