SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Profile i Bringmore z kampanią dla Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza

Konsorcjum agencji Profile i Bringmore Advertising wygrało przetarg Ministerstwa Środowiska i zrealizuje na jego zlecenie ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną na temat ochrony powietrza. Agencje swoją ofertę wyceniły na ponad 3,5 mln zł.

Article

Do przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Środowiska na początku maja wpłynęło łącznie 14 ofert. Oprócz zwycięskiego konsorcjum złożyły je też firmy: Grupa Eskadra, Ecorys Polska, Marketing & Communications Consultants, Men at Work, Grayling Poland, NEKK, Lowe Media, 180heartbeats Jung v. Matt, Young & Rubicam Poland, They.pl, Mediacap, Partner of Promotion oraz Fabryka Komunikacji Społecznej.

Zaplanowane przez resort działania mają zwiększyć świadomość odbiorców w zakresie znaczenia czystego powietrza dla zdrowia i jakości ich życia. Celem akcji jest też przekonanie ludzi, że tylko zmiana indywidualnych zachowań i dotychczasowych nawyków może przyczynić się do poprawy stanu powietrza oraz zdrowia jego i najbliższych.

Kampania będzie skierowana przede wszystkim do mieszkańców miejscowości, w których są przekraczane dopuszczalne standardy czystości powietrza, zwłaszcza do właścicieli domów jedno- i wielorodzinnych oraz mieszkańców kamienic, którzy ogrzewają gospodarstwo domowe węglem, drewnem lub innym paliwem kopalnym, które nie jest dostarczane bezpośrednio z sieci.

Działania obejmować będą telewizję, radio, internet, PR oraz eventy. Kampania w mediach ma ruszyć 1 września i potrwa do końca listopada br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Profile i Bringmore z kampanią dla Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl