SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Eweliny Kopic ma 56 tys. widzów

“W blasku fleszy” - magazyn showbiznesowy Eweliny Kopic - ogląda na antenie TV Puls średnio 56 tys. osób. To znacznie mniej widzów niż kanał gromadził w tym samym paśmie rok wcześniej.

Program Eweliny Kopic ma 56 tys. widzów

Program emitowany jest w czwartki o 14.00. Po czterech odcinkach średni udział “W blasku fleszy” w rynku wynosi 1,20 proc. wśród wszystkich widzów i 0,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

 

 

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
17-03-2011 65 904 1,21% 0,42%
24-03-2011 31 956 0,68% 0,28%
31-03-2011 71 289 1,85% 1,88%
07-04-2011 56 244 1,20% 0,93%
Średnia 56 336 1,20% 0,82%


Rok wcześniej w tym samym paśmie emisji TV Puls śledziło aż 167 tys. widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 3,86 proc. i 2,24 proc.

“W blasku fleszy” notuje też wyniki niższe od obecnego średniego udziału stacji. W okresie od 17 marca do 7 kwietnia br. TV Puls osiągnęła bowiem 1,72 proc. udziału w 4+ i 1,65 proc. w 16-49.

Program “W blasku fleszy” zawiera cotygodniowy przegląd najciekawszych wydarzeń ze świata show biznesu. W magazynie znaleźć można też zdjęcia paparazzo - Przemysława Stoppy - oraz jego materiał filmowy ze śledzenia celebrytów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program Eweliny Kopic ma 56 tys. widzów

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kill
No cóż po prostu zniknie z anteny.
8 8
odpowiedź
User
morgy
Dlaczego Ewelinka odeszłaś z polsat news?:(
8 8
odpowiedź
User
bartek
Czy Wirtualne media nie lubią pulsu, że publikują bzdury?! Cały puls zalicza spadek od dłuższego czasu, ale akurat nowe produkcje mają oglądalnosc powyżej sredniej!
8 8
odpowiedź
User
justym
Program super tylko pora emisji beznadziejna! A Pani Ewelinka jak zawsze profesjonalna. Miło się ją ogląda:) Oby program utrzymał się jak najdłużej!
8 8
odpowiedź
User
red
ewelina to zwierze medialne w kazdej formie programu potrafii się znaleźć! Ale program ma zaslaba reklame. skonczyly sie czasy, gdzie wystarczyło zrobic program...trzeba go tez umiejetnie zareklamowac.
8 8
odpowiedź