SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program „Fat Killers” nie jest hitem. Polsat przegrywa z konkurencją

Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” zgromadziły 814 tys. osób. Polsat w czasie emisji reality-show jest na czwartym miejscu w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest wiceliderem.

Program „Fat Killers” nie jest hitem. Polsat przegrywa z konkurencją

„Fat Killers - zabójcy tłuszczu” na antenie Telewizji Polsat oglądać można w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 września br. Trzy pierwsze odcinki nowego reality-show oglądało średnio 814 tys. widzów.

Przełożyło się to na 9,15 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> 1,6 mln widzów ogląda „2 XL”

Polsat w czasie emisji nowego programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie gł. „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę”, co daje jej 12,86 proc. udziału. Drugie miejsce należy do TVP1 („Ojciec Mateusz” i „Sąsiad na widelcu”; 12,00 proc.), a trzecie - do TVN („Kuchenne rewolucje”; 10,70 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat przegrywa tylko z TVN, a dalej plasują się: TVP1 i TVP2.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 143 903

12,86%

6,22%

TVP1

1 067 395

12,00%

8,17%

TVN

951 910

10,70%

14,43%

Polsat - "Fat Killers-zabójcy tłuszczu"

814 415

9,15%

11,44%


W reality-show „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” kilka osób z dużą nadwagą próbuje schudnąć i zmienić swoje życie. Program jest autorskim pomysłem firmy Rochstar, która na zlecenie Polsatu odpowiada za jego produkcję. Gospodarzem formatu jest Konrad Gaca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program „Fat Killers” nie jest hitem. Polsat przegrywa z konkurencją

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
„Coca Cola – słodzona woda”
Najbardziej podoba mi się dwujęzyczny tytuł „Fat Killers - zabójcy tłuszczu”.
38 9
odpowiedź
User
Gosc
Coz tego badziewnego programu nie sposob ogladac a pozatym niech Nina sama sie najpierw odchudzi bo jest gruba a pozniej niech tworzy jakis porzadny program o odchudzaniu !!!!!!!!
40 19
odpowiedź
User
Kamil
Pozwolę się nie zgodzić z przedmówcą. Dla mnie to jest najbardziej wartościowszy program Polsatu od lat. Zamiast disco polo i gwiazd mamy realnych ludzi i realne problemy. Jeśli ktoś się spodziewał walk poprzebieranych grubasów w galarecie i trenera zamordysty, który poniżałby zawodników to dla takiej osoby ten program rzeczywiście może wydawać się nudny. Cieszę się, że Polsat zdecydował się na realizację tego programu bo widać po uczestnikach olbrzymie zmiany i gorąco wierzę, że stacja zdecyduje się na 2 sezon.

A, że nie jest to program na top20 to dobrze, bo duża widownia wywiera presję i mogłaby niepotrzebnie zmienić formułę tego programu w stronę reality show. Ogląda ten kto chce. Reszta nie musi. Oglądalność w tym przypadku nie jest wskaźnikiem sukcesu formatu.

Pozdrawiam Serdecznie
50 31
odpowiedź
User
Raczej
Problem z publiką polsatu nie wynika z nietrafionych pomysłów tylko z ilości reklam które serwują.
Nawet jak trafi się jakiś fajny film to jak widzę logo polsatu od razu przechodzę na następny kanał - Z doświadczenia wiem, że szkoda nerwów. TVN od jakiegoś czasu zgrabniej emituje bloki reklamowe i można normalnie obejrzeć film.
Polsat przez ilość reklam poszedł w odstawkę tak samo jak cały pakiet discovery - Tego już po prostu nie da się oglądać.
27 15
odpowiedź
User
stix
To było wiadome od początku. Tematyka programu jest potwornie nudna. Dlatego za kilka tygodni nie będzie go w ramówce.
28 13
odpowiedź