SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program „Hell’s Kitchen 4” stracił 130 tys. widzów. 28,38 mln zł z reklam

Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,63 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,38 mln zł.

Article

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można było w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 8 września do 10 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność całej czwartej serii formatu wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 10,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 13 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,85 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Hell’s Kitchen 4”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

13-10-2015

1 845 203

11,17%

06-10-2015

1 773 076

11,28%

10-11-2015

1 753 714

11,29%

Dla porównania, emitowana jesienią ub.r., druga edycja reality-show gromadziła o 130 tys. widzów mniej - 1,76 mln oglądających, co przełożyło się na 10,91 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,41 proc. w 16-49 (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 4” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekładało się na aż 31,46 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVP1 (gł. kroniki sportowe, „Pogoda” oraz filmy fabularne; 9,87 proc. udziału) i TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy” i „Ten moment”; 8,53 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 066 761

31,46%

25,24%

Polsat - Hell's Kitchen 4

1 632 952

10,14%

15,96%

TVP1

1 588 953

9,87%

9,80%

TVN

1 373 960

8,53%

9,02%

Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków kulinarnego formatu wyniosły 28,38 mln zł. Dla porównania druga edycja z reklam zarobiła 27,83 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Czwartą edycję show wygrał Damian Marchlewicz, który otrzymał 100 tys. złotych i pracę w restauracji Atelier Amaro.

Telewizja Polsat wiosną 2016 roku pokaże piątą edycję „Hell’s Kitchen” Właśnie wystartowały castingi do programu (zobacz szczegóły).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program „Hell’s Kitchen 4” stracił 130 tys. widzów. 28,38 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Program powinien zlecieć z anteny. Do oryginału z Ramsayem się ma nijak.
14 13
odpowiedź
User
kamcio34
Ja oglądałem od początku.Super program.
15 12
odpowiedź