SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” zyskał widzów. TVP1 przegrała z TVN i Polsatem

W sezonie 2016/2017 program „Warto rozmawiać” oglądało średnio 750 tys. widzów, o 57 tys. osób więcej niż w poprzednim sezonie emitowanym wiosną ub.r. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,67 mln zł.

Jan Pospieszalski, fot. TVP Article

Publicystyczny program „Warto rozmawiać” w sezonie 2016/2017 pokazywany był w czwartki około godz. 22.25. W okresie od 25 sierpnia 2016 roku do 25 maja 2017 roku audycję oglądało średnio 750 tys. widzów, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w grupie 4+, 3,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,14 proc. w 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 18 maja br., który śledziło 968 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: Magdalena Ogórek, Witold Gadowski, Dawid Ozdoba, Zbigniew Ziobro oraz Jarosław Szarek.

Dla porównania, wiosną ub.r. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49. Oznacza to, że audycja zyskała 57 tys. widzów.

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący gł. filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 10,06 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,78 proc.), a czwarta - TVP2 (również filmy; 6,80 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 7,67 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,81 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” zyskał widzów. TVP1 przegrała z TVN i Polsatem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xawery
Bez informacji, jakie były koszty realizacji programu, trudno ocenić, czy warto rozmawiać...
34 13
odpowiedź
User
Ała
Jak coś przegrywa ze "Zdradami", w mojej opinii jedną z najbardziej płaskich produkcji, to szału nie ma.
40 13
odpowiedź
User
swojak
no właśnie, koszty produkcji, ile kasy na to idzie i ile zarabia producent zewnętrzny? to samo z programem gargas, ile to kosztuje i ile zarabia producent? nieoficjalnie mówi się o pokaźnych kwotach. tak więc, czy warto?
29 14
odpowiedź
User
Jd
Ciekawe, czy prawdą jest, że Pospieszalski zgarnia tyle kasy co Lis, bo że oglądalność trzy razy niższa to już wiemy.
38 14
odpowiedź
User
aa
Szkoda gadać...
27 13
odpowiedź