SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 2021 roku

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w 2021 roku wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jeden z duetów prowadzących „Pytanie na śniadanie”; fot. TVPArticle

W 2021 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 431 tys. osób przy 8,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu i lutym ub.r. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.55, a od marca ub.r. - o 7.30. Magazyn TVP2 miał o 27 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

- Te wyniki to dla nas wielka radość i zastrzyk energii na przyszłość - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Zawłocka, producent „Pytania na śniadanie”. - Cieszymy się, że „Pytanie” jest najchętniej wybieranym programem śniadaniowym w Polsce. To ważny i motywujący sygnał od naszych widzów, szczególnie w przededniu 20-lecia „Pytania na śniadanie”. Nie spoczywamy więc na laurach i dalej pracujemy nad tym, by jak najcelniej odpowiadać na potrzeby naszych widzów - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 398 tys. osób, co przełożyło się na 7,63 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 430 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,81 proc.), co oznacza spadek o 32 tys. oglądających - największy wśród wszystkich magazynów. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W 2021 roku jego widownia wyniosła 284 tys. osób, a jego udział - 10,62 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 24 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w ub.r. miał 186 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 17 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 45 tys. do 129 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 34 tys. do 94 tys. widzów).

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 2021 roku

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
DDTVN za bardzo przesadza z tematami LGBT+ a większość się tym nie interesuje.Jak czytam komentarze na portalach pod artykułami teczowymi to prawie wszystkie są negatywne.
odpowiedź
User
JoJo
Wydawca DDTVN powinien na serio przemyśleć odświeżenie formuły merytorycznej, energii prowadzących i koncepcji wizualnej studia. Juz dawno z przykrością stwierdziłam, że cały ten program jest z lekka "przykurzony"
odpowiedź
User
Elo
TVN - dajcie więcej młodego Chajzera i nabotoksowanych oderwanych od rzeczywistości pań prowadzących. To na pewno podbije oglądalność ...
odpowiedź