SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w styczniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jeden z duetów prowadzących „Pytanie na śniadanie”; fot. TVPArticle

W styczniu 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 434 tys. osób przy 8,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 71 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich magazynów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 418 tys. osób, co przełożyło się na 7,77 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 435 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,69 proc.), co oznacza spadek o 16 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W styczniu 2022 roku jego widownia wyniosła 241 tys. osób, a jego udział - 10,27 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 14 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w styczniu br. miał 173 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 30 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 34 tys. do 121 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 8 tys. do 78 tys. widzów).

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marianka
Czyli jeszcze w tym sezonie DD TVN wyprzedzi śniadaniowe Dwojki.
odpowiedź
User
Irek świrek
A jak na tym tle wygląda oglądalność seriali w TVP1 emitowanych o tej samej porze? Nie zdziwię się jak Ojciec Mateusz, Ranczo i Komisarz Alex mają więcej niż śniadaniówki w TVN, TVP2 czy Polsacie.
odpowiedź
User
M
czy ktoś ma w ogóle jakąkolwiek wątpliwość który z programów jest lepszy? Wystarczy zobaczyc na biedną śniadaniówkę dwójki, żeby to ocenić. Może prowadzący w TVN nie zawsze są odpowiedni i na swoim miejscu (fatalny chajzer i sołtysik), ale merytorycznie i realizacyjnie te programy dzieli przepaść
odpowiedź