SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Projekt Lady 4” stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam

Reality-show „Projekt Lady 4” oglądało średnio 1,29 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę programu pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji produkcji nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,84 mln zł.

Article

Czwarty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 20 maja do 5 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 1,29 mln osób, co przełożyło się na 10,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 8 lipca, który zgromadził 1,43 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 270 tys. widzów. Pokazywany wówczas trzeci sezon produkcji (również w tym samym paśmie) śledziło średnio 1,56 mln osób, co przekładało się na 12,25 proc. udziału w 4+, 16,42 proc. w 16-49 oraz 14,30 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania reality-show nadal zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem był Polsat z udziałem na poziomie 9,95 proc. Trzecia była TVP2 (8,42 proc.), a czwarta - Jedynka (8,09 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku (przegrywając z Polsatem).

Wpływy reklamowe z 4. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 15,84 mln zł. Dla porównania, 3. seria z reklam, licząca tyle samo odcinków, przyniosła 14,09 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Zdjęcia do „Projekt lady 4” odbywały się w pałacu w Rozalinie - w tym samym miejscu, w którym kręcona była trzecia odsłona projektu. Dwie pierwsze edycje nagrywano w pałacu w Radziejowicach.

W czwartej edycji programu zwyciężyła Liubov Miruk

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 4” stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Pod koniec serii Projekt Lady zaczęły wyprzedzać któreś tam z kolei powtórki Rolnik szuka żony a to już oznacza że projekt jest zchyłkowy
odpowiedź
User
Anna
Iksiński, kup sobie słownik, bo to "Ztraszne"...
odpowiedź
User
Spike
Rozenkowa jako lady ucząca innych dobrych manier, wolne żarty, ten program od dawna służy do promocji tej Pani i (nie)perfekcyjnego stylu życia.
odpowiedź
User
bubu
Lider w All-u to nie lider. Liczy się komercja, a tam pierwszy jest Polsat.
Brawa dla Pr-u za kolejny artykuł o "Sukcesie porażki."
odpowiedź
User
Romain
@Spike - nie obejrzales ani odcinka, ale krytykujesz. Otoz Rozenkowa nie uczy manier w tym programie, są od tego dwie inne panie - psycholożka i ekspertka savoir vivre.
odpowiedź