SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Projekt Lady 4” stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam

Reality-show „Projekt Lady 4” oglądało średnio 1,29 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę programu pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji produkcji nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,84 mln zł.

Article

Czwarty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 20 maja do 5 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 1,29 mln osób, co przełożyło się na 10,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 8 lipca, który zgromadził 1,43 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 270 tys. widzów. Pokazywany wówczas trzeci sezon produkcji (również w tym samym paśmie) śledziło średnio 1,56 mln osób, co przekładało się na 12,25 proc. udziału w 4+, 16,42 proc. w 16-49 oraz 14,30 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania reality-show nadal zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem był Polsat z udziałem na poziomie 9,95 proc. Trzecia była TVP2 (8,42 proc.), a czwarta - Jedynka (8,09 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku (przegrywając z Polsatem).

Wpływy reklamowe z 4. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 15,84 mln zł. Dla porównania, 3. seria z reklam, licząca tyle samo odcinków, przyniosła 14,09 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Zdjęcia do „Projekt lady 4” odbywały się w pałacu w Rozalinie - w tym samym miejscu, w którym kręcona była trzecia odsłona projektu. Dwie pierwsze edycje nagrywano w pałacu w Radziejowicach.

W czwartej edycji programu zwyciężyła Liubov Miruk

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 4” stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Pod koniec serii Projekt Lady zaczęły wyprzedzać któreś tam z kolei powtórki Rolnik szuka żony a to już oznacza że projekt jest zchyłkowy
21 7
odpowiedź
User
Anna
Iksiński, kup sobie słownik, bo to "Ztraszne"...
7 3
odpowiedź
User
Spike
Rozenkowa jako lady ucząca innych dobrych manier, wolne żarty, ten program od dawna służy do promocji tej Pani i (nie)perfekcyjnego stylu życia.
17 5
odpowiedź
User
bubu
Lider w All-u to nie lider. Liczy się komercja, a tam pierwszy jest Polsat.
Brawa dla Pr-u za kolejny artykuł o "Sukcesie porażki."
11 2
odpowiedź
User
Romain
@Spike - nie obejrzales ani odcinka, ale krytykujesz. Otoz Rozenkowa nie uczy manier w tym programie, są od tego dwie inne panie - psycholożka i ekspertka savoir vivre.
3 9
odpowiedź