SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocja Adobe Acrobat

Agencja Rapp Collins promuje w Europie najnowszą wersję Adobe Acrobat

Hamburska agencja Rapp Collins/Direct Friends zaadaptowała reklamy najnowszej wersji programu Adobe-Acrobat na rynki europejskie.

  W 12 krajach Europy trwa do końca stycznia 2005 roku kampania marketingu bezpośredniego promująca możliwości najnowszej wersji oprogramowania - Acrobat 7.0. W ramach kampanii agencja roześle do klientów ponad 250 tys. reklamowych e-maili i 90 tys. listów. W styczniu produkt pojawi się w sklepach. Kreację światowej kampanii przygotowała nowojorska agencja Grey Direct. 

Press.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Promocja Adobe Acrobat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl