SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocja magazynu Exklusiv

Exklusiv rozpoczął w lutym niestandardową kampanię promocyjną w postaci plakatów rozmieszczonych na stołecznych ulicach.

- Czytelnicy Exklusiva czytają plakaty rozwieszone na ulicach jak gazetę. Z plakatów dowiadują się o nowych płytach, nowych kolekcjach dżinsowych i koncertach. Od tego miesiąca z plakatów dowiedzą sie również o nowym wydaniu Exklusiva – mówi Zuzanna Ziomecka, wydawca tytułu.

Plakaty Exklusiva zawisną w 60 punktach Warszawy przez pierwsze dwa tygodnie każdego miesiąca, żeby wesprzeć sprzedaż tytułu w salonachprasowych.

- Wielu osób nadal kojarzy Exklusiva z Aktivistem, mimo że juz od dwóch lat te dwa tytuły tworzą oddzielne zespoły i funkcjonują one w zupełnie innych kanałach dystrybucyjnych. Plakatami chcemy zwrócić uwagę na to jak wygląda i o czym jest najnowszy numer Exklusiva. W ten sposób czytelnicy mogą łatwo skonfrontować go z Aktivistem, którego napotykają w mieście - tłumaczy wydawca.

W tym roku wsparcie promocyjne dla Exklusiva odbędzie sie również w punktach sprzedaży oraz – w drugiej połowie roku – w internecie.

Wydawcą Exklusiva jest Valkea Media Sp. z o.o. Traktujący o modzie, muzyce i pop kulturze w Polsce Exklusiv jest dostępny w sieciach salonów Empik, In-medio/Relay, Kolporter, Garmond, Transpress, GLM oraz w Traffik Klubie, w łącznym nakładzie wysokości około 65 tysięcy egzemplarzy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Promocja magazynu Exklusiv

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl