SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku

Zakup wydawnictwa G+J przez Burdę wydaje się być bardzo sensowny. Burda zyskuje szerszą ofertę magazynową dla swoich klientów reklamowych, a połączone struktury organizacyjne będą tańsze.

Witold Woźniak

Witold Woźniak

 Burda podejmie zapewne wysiłki mające na celu poprawę sprzedaży przejmowanych tytułów i stworzy dla reklamodawców nowe tematyczne pakiety zasięgowe (np. „Dobre Rady” z „Claudią” czy „Glamour” z „InStyle” i „Elle”). To czy akwizycja zakończy się pełnym sukcesem zależy od działań szefostwa Burdy.

Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku. Duże słowa uznania należą się pani prezes Magdzie Malickiej, która przez wiele lat z dużym sukcesem kierowała wydawnictwem G+J, walcząc o rozwój firmy często wbrew zachowawczej polityce koncernu.


Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ANIELA
Panie Witoldzie, z Pania Magda stanowilibyscie piekna pare.
9 8
odpowiedź