SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Provident zachęca do podarowania swego czasu najbliższym

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident z nowym hasłem „Mam czas”. W nowej kampanii Provident chce pokazać, że najważniejszym elementem w realizacji planów jest czas spędzony z najbliższymi. 

Article

Dotychczasowe hasło kampanii „Mam plan” ewoluuje w kierunku bliższym konsumentowi - „Mam czas”, a bohaterowie spotów – przeznaczając pożyczkę na wyposażenie domu czy nowe gadżety, zyskują wspólne chwile z bliskimi.

Kampania zaczęła się 8 listopada br. Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat i TVP1, TVP2 oraz liczne stacje tematyczne) oraz działania w internecie.   

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup czasu antenowego TV odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet reżyserski Konqubinat. 

Dołącz do dyskusji: Provident zachęca do podarowania swego czasu najbliższym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl