SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa koncernu paliwowego Shell oraz producenta opon Continental

Kampania opiera się na loterii promocyjnej, w której główną nagrodą są bilety na mecze w zbliżających się piłkarskich mistrzostwach świata w Niemczech FIFA 2006. Ponadto wygrać można piłki Continental oraz dwudziestopięcioprocentowe rabaty na opony Continental, a uczestnicy programu lojalnościowego SMART otrzymują dodatkowe szanse na wygrane. Nagrody, których fundatorem jest Continental, można zdobyć tankując paliwo na stacjach Shell. Promocja trwa od 8 marca do 14 kwietnia br.

    

Kreację materiałów BTLowych przygotował niemiecki oddział agencji Proximity, a wszystkie europejskie oddziały tej agencji zaadaptowały je dla potrzeb lokalnych rynków.

Sieć Proximity Worldwide, po wygraniu międzynarodowego przetargu, sieciowo obsługuje koncern Shell w zakresie BTL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl