Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa koncernu paliwowego Shell oraz producenta opon Continental

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania opiera się na loterii promocyjnej, w której główną nagrodą są bilety na mecze w zbliżających się piłkarskich mistrzostwach świata w Niemczech FIFA 2006. Ponadto wygrać można piłki Continental oraz dwudziestopięcioprocentowe rabaty na opony Continental, a uczestnicy programu lojalnościowego SMART otrzymują dodatkowe szanse na wygrane. Nagrody, których fundatorem jest Continental, można zdobyć tankując paliwo na stacjach Shell. Promocja trwa od 8 marca do 14 kwietnia br.

    

Kreację materiałów BTLowych przygotował niemiecki oddział agencji Proximity, a wszystkie europejskie oddziały tej agencji zaadaptowały je dla potrzeb lokalnych rynków.

Sieć Proximity Worldwide, po wygraniu międzynarodowego przetargu, sieciowo obsługuje koncern Shell w zakresie BTL.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day