Proximity przygotowała wspólny projekt dla Shell i Continental

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa koncernu paliwowego Shell oraz producenta opon Continental

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania opiera się na loterii promocyjnej, w której główną nagrodą są bilety na mecze w zbliżających się piłkarskich mistrzostwach świata w Niemczech FIFA 2006. Ponadto wygrać można piłki Continental oraz dwudziestopięcioprocentowe rabaty na opony Continental, a uczestnicy programu lojalnościowego SMART otrzymują dodatkowe szanse na wygrane. Nagrody, których fundatorem jest Continental, można zdobyć tankując paliwo na stacjach Shell. Promocja trwa od 8 marca do 14 kwietnia br.

    

Kreację materiałów BTLowych przygotował niemiecki oddział agencji Proximity, a wszystkie europejskie oddziały tej agencji zaadaptowały je dla potrzeb lokalnych rynków.

Sieć Proximity Worldwide, po wygraniu międzynarodowego przetargu, sieciowo obsługuje koncern Shell w zakresie BTL.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"