„Przebój smaku od 1869 roku” w reklamach sosów Heinz (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa sosów marki Heinz (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”, przygotowały agencje Opus B i Ceska Hlava oraz dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach sosów Heinz prezentowane są dwa z nich: wprowadzony właśnie do sprzedaży sos hamburgerowy oraz obecny na rynku od ub.r. sos czosnkowy. Kampania podkreśla ich najważniejszą zaletę: i niepowtarzalny smak, który dodaje wyrazistości jedzeniu.

Akcja - zaplanowana na cały sierpień - obejmuje telewizję (kluczowe stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne TVN, Polsatu i Atmediów) oraz internet (reklama graficzna w Google, działania promocyjne na Facebooku). 

Kreację kampanii opracowały agencje Opus B oraz Ceska Hlava z Pragi, a za doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska