Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"

W przygotowanym przez Wirtualnemedia.pl dodatku „Programy lojalnościowe” przyglądamy się najnowszym trendom w programach lojalnościowych, przykładom skutecznych strategii oraz wyzwaniom, jakie stoją przed twórcami takich programów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Jak budować lojalność klientów? Przedstawiamy dodatek "Programy lojalnościowe"

W świecie, w którym walka o uwagę i portfel klienta jest coraz ostrzejsza, programy lojalnościowe stały się jednym z najważniejszych narzędzi budowania długotrwałych relacji z konsumentami. Nie są już jedynie kartami z pieczątkami – dziś to zaawansowane ekosystemy, łączące personalizację i analitykę danych.

Dodatek możesz przeczytać powyżej lub pod tym linkiem

Nasza publikacja to kompleksowe omówienie świata programów lojalnościowych. W dodatku znajdziecie takie tematy jak:

Karta lojalnościowa w telefonie. Przyszłość w superappach i walletach – o programie ORLEN VITAY

Programy lojalnościowe od A do Z. Od czego zacząć, co wybrać, na co uważać?

Dane za lojalność. Klienci naprawdę chcą „nagród” czy po prostu tańszych zakupów?

Po co są programy lojalnościowe i jak się je tworzy? Rozmowa z Łukaszem Sznajdrowskim, CEO Loyalty Starter i IBSO

Programy lojalnościowe na świecie – przegląd najciekawszych z nich

Technologiczne fundamenty programów lojalnościowych w 2025 roku

Siedem mitów związanych z programami lojalnościowymi 

Koniec pieczątek, czas na dane

Programy lojalnościowe w branżach mocno regulowanych - przyglądamy się bankowości i energetyce

Partnerem dodatku jest Orlen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują