SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszył serwis Przeglądu Sportowego Onet na mundial w Katarze

W Przeglądzie Sportowym Onet (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutował serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.

Article

Serwis dostępny jest pod adresem Przegladsportowy.onet.pl/mundial-2022. Są tam prezentowane najświeższe i najnowsze informacje dotyczące najważniejszej imprezy piłkarskiej tego roku. Kibice będą mogli wybierać i czytać doniesienia na temat wybranej przez siebie reprezentacji piłkarskiej. Ofertę serwisu uzupełniają tabele grup i terminarz całej imprezy.

„Serwis to tylko pierwszy krok, jeśli chodzi o naszą ofertę dla kibiców piłkarskich. Równie ciekawa będzie nasza oferta treściowa. Poza bieżącą obsługą redakcyjną mundialu, zaplanowaliśmy aż pięć formatów dedykowanych mistrzostwom świata. Dwa z nich to formaty wideo, a trzy z nich zaczniemy publikować jeszcze przed imprezą, aby podgrzewać emocje przed ostatnim najważniejszym sportowym wydarzeniem 2022 roku. Wkrótce ogłosimy więcej szczegółów” – mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.

Jeszcze więcej informacji na temat mistrzostw świata w Katarze czeka na kibiców w specjalnym serwisie statystycznym, przygotowanym przez zespół rozwijający Przegląd Sportowy Onet. W ramach serwisu jest prezentowanych ponad 30 różnego rodzaju zestawień i danych statystycznych na temat drużyn i zawodników grających w turnieju. Częścią serwisu statystycznego jest mundialowy typer, w ramach którego kibice będą mogli samodzielnie rozegrać turniej i wskazać zwycięzcę mistrzostw świata w Katarze.

„Nasi czytelnicy chętnie korzystają z danych statystycznych i różnych danych na temat wydarzeń sportowych. Widzimy to wyraźnie od startu nowego serwisu Przeglądu Sportowego Onet. Dane sportowe to świetne uzupełnienie oferty dziennikarskiej, wzbogacające serwis i pogłębiające zaangażowanie czytających” – mówi Mateusz Aleksandrowicz, head of new business sport online w Ringier Axel Springer Polska.

Start mundialowego serwisu wspiera kampania w internecie, radiu i prasie. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do Ringier Axel Springer Polska. Kampanię pod hasłem #WszystkoOMundialu przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska.

Mundial na stronie głównej Onetu

Podobnie jak podczas zeszłorocznego Euro specjalne miejsce poświęcone mundialowi w Katarze pojawi się na stronie głównej Onetu. Poza newsami, relacjami na żywo i wideo, będzie też prezentowany terminarz i wyniki mistrzostw świata w piłce nożnej.

16 listopada do papierowego wydania „Przeglądu Sportowego” zostanie dołączony terminarz ścienny, a 18 listopada ukaże się Skarb Kibica Mundialu.

RASP niedawno ogłosił zwolnienia grupowe, z pracą pożegnać ma się do 120 osób. Koncern poinformował także, że od przyszłego roku „Przegląd Sportowy” będzie ukazywał się tylko dwa razy w tygodniu.

W październiku, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy RASP odwiedziło 22,12 mln użytkowników, którzy spędzili tam przeciętnie 2 godziny, 8 minut i 49 sekund. Sam Onet.pl miał 17,46 mln użytkowników, spędzili tam średnio 1 godzinę, 43 minuty i 48 sekund.

Dołącz do dyskusji: Ruszył serwis Przeglądu Sportowego Onet na mundial w Katarze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl