SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przegląd Sportowy" we wtorki z nowym magazynem

Od 2 sierpnia zmienia się dzień emisji "Magazynu Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska). Dodatek zamiast w piątki będzie się ukazywał co tydzień we wtorek. Najnowsze wydanie pojawi się w nowej szacie graficznej, ze zmienionym logo i układem treści.

Dzięki przeniesieniu "Magazynu" do wydania wtorkowego redakcja chce zaoferować czytelnikom więcej materiałów pogłębiających wiedzę o wydarzeniach sportowych rozgrywających się podczas weekendu. Artykuły mają w publicystyczny sposób rozwijać tematy z numeru poniedziałkowego. "Magazyn" ma też skupić się bardziej na prezentowaniu sylwetek bohaterów sportowych wydarzeń.

W dodatku prezentowane będą różnorodne formy treściowe - od obszernych reportaży, wywiadów i analiz, po ciekawostki, krótkie doniesienia i infografiki.

Wtorkowy "Magazyn" będą tworzyć cztery podstawowe grupy materiałów. Pierwsza to artykuły rozwijające temat z okładki, druga to tematy związane z piłką nożną, a trzecia - treści dotyczące innych popularnych dyscyplin sportu (stałe miejsce będą miały m.in. siatkówka, boks, Formuła 1, tenis, lekkoatletyka, żużel i sporty zimowe). Dodatek uzupełni rubryka "Meta" z propozycjami telewizyjnymi na nadchodzący tydzień, krzyżówką i ciekawostkami z życia sportowców.

"Magazyn" otrzymał nowe logo i nową szatę graficzną z kolorystycznym podziałem na poszczególne sekcje. Zmniejszy się także format dodatku, a jego objętość wzrośnie do 48 stron. "Przegląd Sportowy" z "Magazynem" będzie dostępny w kioskach przez dwa dni - we wtorek i w środę - w cenie 2,90 zł.

Relaunch "Magazynu" wspiera kampania promocyjna w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP, TV Puls), radiu (m.in. Eska, RMF FM, Zet, Radio Dla Ciebie) oraz w tytułach prasowych i serwisach internetowych Ringier Axel Springer Polska. Spoty radiowe i telewizyjne przygotowała agencja PRL, a reklamy prasowe i internetowe opracował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
 

Dołącz do dyskusji: "Przegląd Sportowy" we wtorki z nowym magazynem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jkm
Co to za wspaniale przemyślane posunięcie? Śmieją się z Bravo sport, a sami je kopiują. Gdzie tam jest ktoś, kto tym zarządza? 25 000 egzemplarzy sprzedanych i zmiany dzikie, nieprzemyślane. Właścicielu zagraniczny zainterweniuj. Nasza mała stabilizacja. Od kilkunastu lat życzę powodzenia. I od kilkunastu lat z 150 000 do ok. 25 000 egzemplarzy spada sprzedaż. Wszyscy zadowoleni we własnym sosie.
odpowiedź
User
Bukareszt
Przynajmniej Świętej Pamięci "Tempo" nie firmuje już "Przeglądu Sportowego" i jego kolorowego dodatku.
odpowiedź