SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przekręć, poliż i zamocz” w kampanii ciastek Oreo (wideo)

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek ciastka Oreo. Akcję na zlecenie Kraft Foods Polska przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Starcom i Alert Media Communications.

„Przekręć, poliż i zamocz” w kampanii ciastek Oreo (wideo)

Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży w Polsce ciastek Oreo podkreśla znany sposób ich jedzenia – według schematu „przekręć, poliż i zamocz”. Bohaterem akcji jest chłopiec objaśniający w tym zakresie ojca. Przekaz ma charakter emocjonalny ze względu na swoją grupę docelową, która obejmuje matki, ludzi młodych oraz osoby poszukujące przekąsek dodających energii.

Ciasta Oreo będą dostępne w Polsce w czterech rodzajach opakowań, zawierających po dwie lub cztery sztuki. Marką zarządza Kraft Foods Poska.




Kampania reklamowa Oreo obejmuje telewizję (najważniejsze kanały ogólnopolskie i tematyczne), outdoor (billboardy) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, samplingi).

Akcję przygotowały agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika (kreacja), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Alert Media Communications (działania public relations).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przekręć, poliż i zamocz” w kampanii ciastek Oreo (wideo)

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AdKiller
Najpierw myslalem, ze to erotyczny podtekst w reklamie ciasteczek do poki nie widzialem dziecka w reklamie. What the f**k?
odpowiedź
User
elo
Ej ten dzieciak połasił się na polizane ciasteczko - bllleee, obrzydliwe
odpowiedź
User
wZ
Nie wiem, czy to fajne, ze reklamy z dziecmi maja az tak erotyczny podtekst. Pewnie o to copywriterowi chodziło, ale jak na reklame ciastek wyszlo troche - nomem omen - niesmacznie. A to przeciez ciastka!
Moze to tylko ja jestem erotomanem, ale dla mnie "poliz" kojarzy sie z gra wstepna i seksem oralnym, a potem "zamocz" to wulgarny kolokwializm na klasyczny seks.
odpowiedź
User
metrampaz
"synek uczy ojca dzieci robic" - tak interpretuje te erotyczne reklame ;-)
odpowiedź
User
hehesław
Nudne. Poza tym, warto napisać, że to adaptacja.
Jest wiele spotów z tym instruktażem, ale nie działa na mnie zakupowo.
Po prostu nuda nad nudami i nad nudami nuda :)
odpowiedź