SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Przekrój i Sukces się uzupełniają'

Grzegorz Hajdarowicz jest nie tylko właścicielem tygodnika "Przekrój", ale także miesięcznika "Sukces". Wydawca dostrzega synergię, zwłaszcza w dziedzinie reklamy, pomiędzy tytułami.

'Przekrój i Sukces się uzupełniają'

- Ja nie widzę syndromu kanibalizacji między tymi tytułami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca Grupy Gremi, spółki należącej do Hajdarowicza. - Od strony reklamowej tytuły mogą świetnie się uzupełniać - dodaje.

Knap zwraca również uwagę, że łączna sprzedaż obu tytułów, wynosi około 100 tys. egzemplarzy. - To jest już znacząca ilość, zwłaszcza, że tytuły nie pożerają tego samego czytelnika - podkreśla Knap.

Nowy wydawca miesięcznika "Sukces" nie chce zdradzić jaką sprzedaż tytułu chciałby osiągnąć w najbliższym czasie. - My kupiliśmy przede wszystkim mocny i rozpoznawalny na rynku brand - mówi Jarosław Knap.

Choć przedstawiciel Hajdarowicza nie wyklucza w przyszłości przejęć innych tytułów prasowych, zaznacza, że do kolejnych zakupów nie będzie dochodzić w najbliższym czasie. Jego zdaniem spółka nie chce wykorzystywać sytuacji gospodarczej do kupna jak największej ilości tytułów po atrakcyjnej cenie.

Wydawaniem "Przekroju" i "Sukcesu" zajmuje się Wydawnictwo "Przekrój" należące do Grzegorza Hajdarowicza. Dyrektorem wydawnictwa zostanie Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna "Sukcesu". Dotychczas miesięcznik należał do Zbigniewa Jakubasa, do niedawna także właściciela "Kuriera Lubelskiego".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Przekrój i Sukces się uzupełniają'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl