SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites

Przemysław Matyjaszczyk awansował w agencji marketingu internetowego Whites na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży. Pracuje w niej od półtora roku, a wcześniej był związany z SearchLab i Groupe SEB Polska.

Przemysław Matyjaszczyk Article

Jako dyrektor sprzedaży Przemysław Matyjaszczyk będzie kierował w Whites zespołem account managerów oraz odpowiadał za bezpośrednią współpracę z kluczowymi klientami. - Utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży to naturalny krok w rozwoju agencji. Na tym etapie potrzebujemy sprawnego menadżera, który pokieruje zespołem accountów - wyjaśnia Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca agencji.

Matyjaszczyk pracuje w Whites od listopada 2013 roku, poprzednio pełnił funkcję menedżera ds. sprzedaży. Wcześniej był e-commerce managerem w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w polskich sklepach internetowych takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Ponadto kierował agencją marketingu w wyszukiwarkach SearchLab (należącą do Agory).

Z branżą marketingu internetowego jest związany od siedmiu lat. Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytający
Powodzonka ! Bardzo kibicuję całej ekipie
15 8
odpowiedź