SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przemysław Wzorek dyrektorem marketingu Telewizji Puls

Przemysław Wzorek, dotychczasowy manager ds. rozwoju i badań w Telewizji Puls, został nowym dyrektorem marketingu spółki.

Przemysław WzorekPrzemysław Wzorek

Na nowym stanowisku Przemysławowi Wzorkowi podlegają bezpośrednio działy badań i analiz, promocji, PR, grafiki i internetu.

Stanowisko dyrektora marketingu Telewizji Puls było nieobsadzone od czasu odejścia w lutym br. Jacka Osadnika (poza marketingiem odpowiadał on też za rozwój spółki).

Przemysław Wzorek pracuje w Telewizji Puls od lipca 2011 roku. Wcześniej związany był z domami mediowymi Starcom, MediaCom i ZenithOptimedia Group.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w czerwcu br. wyniósł 3,37 proc. (zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: Przemysław Wzorek dyrektorem marketingu Telewizji Puls

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mannham
Niech zacznie od zmiany loga i całej identyfikacji wizualnej tej ,,aspirującej telewizji' po nie dorównuje takiemu TTV do pięt.
odpowiedź
User
i2
zdjęcie takie jakby za karę tym dyrektorem został :)
odpowiedź
User
ja
hahaha poprzednik to był smiech ale to już groteska ! jaka firma taki fachowiec
odpowiedź