SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przepisy Ewy Wachowicz na opakowaniach Coca-Coli

Na początku sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii Coca-Coli z Ewą Wachowicz, autorką programów kulinarnych. W ramach akcji "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" ambasadorka przygotowała 11 przepisów kulinarnych, które pojawią się na opakowaniach napojów Coca-Coli. Akcję realizują Mediacom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Fortis i McCann Worldgroup.

Article

Pierwsza odsłona współpracy Ewy Wachowicz z Coca-Colą rozpoczęła się w połowie kwietnia tego roku, sponsoringiem programu "Ewa, ugotuj nam to!".

Obecnie trwająca część kampanii skupia się na promocji autorskiej kolekcji 11 przepisów kulinarnych, które Wachowicz przygotowała dla Coca-Coli. Są szybkie do przygotowania, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. Przepisy znajdują się na opakowaniach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5l i 1,75l.

Kampanię zaplanowano w kanałach digital marki, w wybranych tytułach prasy kobiecej oraz w punktach sprzedaży.

Dom mediowy MediaCom odpowiada za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za współpracę z ambasadorką. Kreacją i produkcją etykiet z przepisami oraz materiałami BTL zajęła się agencja Fortis. Za komunikację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za aktywności PR, w tym formaty w prasie kobiecej, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przepisy Ewy Wachowicz na opakowaniach Coca-Coli

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rychu
Serio druk na etykiecie realizuje pięć agencji? :D
9 9
odpowiedź
User
abc
Serio druk na etykiecie realizuje pięć agencji?

przeczytaj raz jeszcze, tym razem ze zrozumieniem
9 9
odpowiedź
User
żenada
co to nie zrobi się dla kasy - WSPÓŁCZUJĘ
8 8
odpowiedź
User
AnkaW
Pieniądz zasłonił zdrowy rozsądek. Naprawdę ta Pani nie otrzymuje żadnych innych propozycji reklamowych i musi śmieciową żywność zachwalać za pieniądze?
8 8
odpowiedź